JULKLAPPARNA

Är verkligen supernöjd med allt jag fick i år, och med allt som jag och syrran köpt till andra!
Här är vad jag fick:

- Ett x-box 360 (megapaketet, vilket gjorde att jag fick bland annat fyra spel till och en till konsoll)
- Ett typ "kundkort" på Game
- Pengar
- Nagelgrejer
- Mascara
- Eyeshadow base
- Johan Glans DVD ("World tour of Skåne")
- Biljett till Riverdance
- 2 par örhängen
- Lyle n Scott piké (HAHA Tess nu jävlar ska vi tävla, höhö!) ;)
- Rutig skjort-klänning
- Leggins

tror det ska vara allt :S (om jag glömt nått så betyder det verkligen inte att det inte är lika mycket värt, bara att jag har minnesförlust och inte kan hitta mer nytt i mitt rum, haha!)


Årets bästa julklapp som jag (och syrran) gav bort var nog tavlan till kusin Gustav.
Han hade tydligen blivit jättenöjd och alla (utom Fredde som hjälpte oss med att välja "rätt" bild) blev jätteöverraskade dom också :D Känner mig skitglad då det är jag som tagit bilden!

Det är denna bild som vi ramat in och gett han på bilden (vår kusin!):

Såklart utan "stämpeln" på

Kommentarer
Postat av: tess

hahah yes de är bara att tävla på :P du har några att införskaffa innan du kommer till min nivå :P:P

2009-12-25 @ 21:13:31
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0