JULMYS MED MERA

I Lördags drogs det hem till Mallanbrallan på julmys. Vi vara schöööna peeeps (okej, oseriös just nu men what a heck!). Vi spelade spel, svullade, åt olika middagar och kollade på Grinchen. Dansade dansamatta och sjöng singstar gjorde vi också! (jag suger dock på dansmatta... men får jag lov KANSKE jag lyckas ladda upp ett klipp när Malin och Tove&Tom dansar ;) jaa, tove och tom dansar tillsammans... eller dom gör ALLT tillsammans, höhöhö)

Det blev att jag satt vaken och spelade Need for speed till halv 5 den natten... sen sov jag på mattan på golvet med endast en filt att ha antingen till täcke ELLER kudde! Haha.

Blev hämtad på morgonen och sedan drogs det direkt för att leta efter mobil. Efter att ha letat runt och fixat hela dagen slutade det med en HTC Tattoo :D

Kvällen slutade med "Skicka vidaer" på TV. Usch vad jag bölade i slutet, men fin film!


Imorse (Måndag) höll jag på att dö på morgonen... skulle ta tåget som GICK 07.44!!! Hur tidigt som helst ju ( i jämförelse med vad man är van vid i alla fall!). Kom i vilket fall iväg och gjorde sällskap med Mya och sen även vår fotolärare in till stan. Där möttes hela Foto C-gruppen (nåja... alla utom Malin. För hon gick av tunnelbanan när vi andra klev på den. Hahaha, nu i efterhand är det jättekul!!) sedan bar det av mot Fryshuset typ... Där skule vi besöka en fotostudio och få lära oss mer om ljussättning :)

Det var trevligt och jag föll lite för studion... jag trivs på sånna ställen! Skulle verkligen kunna ränna runt där hela dagarna ;)

Efter besöket dratta jag och Malin till (jag vet ni tror donken va!?!?!?!) men nejnejnej, vi var på väg dit men stannade vid coffehouse by george (heter det så?) där vi åt :) Mysigt var det och lite juligt att sitta vid massa juleljus :)

När vi kom tillbaka till skolan hade vi maaaassa tid att slå ihjäl, så vi la oss på en soffa och "vilade" eller ah... vi somnade xD hahahaha! Så sjukt pinsamt för jag låg med ansitket öppet mot en lärare och elev som hade utvecklingssamtal, hahaha! Tur att jag inte snarkade eller pratade i sömnen typ!


När vi sovit oss igenom väntetiden var det dags för redovisning av våra mänskliga rättigheter-bilder (igen ja) denna gång i Foto B. Därefter åkte jag hem.

Nu ska jag tydligen bara pepparkakor med familjen (trotts att jag varken gillar kakorna eller degen!).

Lite bilder från helgen!


Dansmatta som sagt!!


Den klassiska hej-här-sitter-vi-och-gör-grimaser-bilden! (finns såklart fler, daah!!)


Den välkända hej-jag-har-en-blogg-och-jag-fikar-bilden!

Två första bilderna - Från i Lördags
Sista bilden - Från idag (Måndag)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!

Jag har godkänt alla röster nu, de som däremot inte blir godkända är där folk spammar med samma IP-nummer flera gånger om, eftersom det anses som fusk. Men i övrigt ska alla som röstat finnas med :D

2009-12-16 @ 15:16:42
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Carro

Precis!:) Jag är också nyfiken på det, ska räkna ihop poängen snart! Får hålla tummarna för dig :D Kram!

2009-12-16 @ 15:32:50
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0