KLADDKAKA + HP

Hum, ska göra en halv sats klasskakssmet nu. Äta upp det medan jag tittar på Harry Potter och halvblodsprinsen.
Är egentligen inte dösugen på något onyttigt. Men det känns mysigt att mumsa på något när man tittar på film, och är trött, som jag är.

Kom hem lite efter 7 från "skolan" idag. Var upp i morse för att ta mig till sjukan och ta blodprov (i armvecket! </3), men jag klarade det! :) Fast resten av dagen har jag haft ont i armen :(
Menmen, sedan bar det av till skolan. Hann till morgonmötet och satt och skrev på både ett artistporträtt om Ozzy Osbourne, och en krönika om elchocker. Vid 16 var det dags att åka in mot stan. Studiebesök på SVT.
Rätt skoj, 10 duktiga elever och en lärare var vi som var där.

Nej men nej... nu blir det som sagt smet och film!

(tove har sagt att jag uppdaterar mycket, och att det är lite kul (tror jag), trotts att det är mycket (och ibland bara) text!)

(alla älskar paranteser i paranteser, i just know it!)

Kommentarer
Postat av: tess

jarå de låter väll för de mesta bra dem ställena jag visste att de skulle faila på gjorde de ju men annars va de helt ok :) nöjd :):)

2009-12-02 @ 19:57:54
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: tess

sv: ja men eller hur jag måste ju få ha lite disco annars e de ju tråk :)

2009-12-02 @ 20:43:09
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0