VARULVAR, VAMPYRER, TV-SPEL & NÄSSELFEBER

(Hihi, jättelång rubrik)

Nu ligger jag här i sängen igen. Kom hem för 10 minuter sen. Har varit hemma hos Rickard med honom, Tom, Tove, Malin och Maddie. Vi spelade massa x-box och såg filmen underworld. Eller... vi "såg" underworld. I alla fall några av oss, för vi var ju verkligen inte inne i en livsviktig diskussion om vilka kändisar som är snyggast! ;)

Kvällen var i alla fall kul, dock lite synd att jag framåt två fick röda kliande utslag lite överallt på kroppen. Pappa säger att det är nässelfeber typ. Alltså en allergisk reaktion :(

Imorgon ska jag sova superlänge, sen blir det nog lite x-box, höhö ;P Tror jag ska ladda iPoden och ta en riktig lång promenad också, härligt! Senare kommer tjejerna från gamla klassen hit, eller alltså dom jag umgicks med, och äter och spelar spel och annat kul. Ska bli jätteskoj :)

Nej, nu ska jag lyssna på min myslista i podden, sen blir det sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0