Double Action

är min drog just nu. Alltså halstabletter.
Min hals är hur jobbig som helst. Det svider och gör ont och kliar osv. Orkar inte vara sjuk, vilket jag mirakulöst nog ALLTID blir lagom till loven. Sportlov är det ju faktiskt nu, och jag måste säga att lovet har fått en kanonstart :)
I Fredags drog jag och Malin hem till sjuka lilla Tove för att ge henne en burk Chai och en kladdkaka. Vi satt i Toves rum och hade musikquiz och bara pratade. Jag spelade även quadrapop ;) höhö! Mys :)
På Lördagkvällen kom Malin och Tove hit och hade lite sjukmys. Vi åt morötter&gurka med dip (samt lite onyttigheter) och tittade på film till 20 över 5 imorse xD Runt 18 nångång drog dom hem och nu sitter jag här.

Jag vill verkligen inte vara sjuk. Känner mig så sjukt deppig, för en väldig massa saker. Som det här med jobb till exemepel. Jag vill ha ett jobb, och ett sommarjobb! Men det är svårt att hitta ett jobb som jag vill ha. Tror det är många som inte riktigt greppar hur dåligt självförtroende jag har och hur jobbigt jag faktiskt tycker att det är. Lider på grund av det helt enkelt...

En annan sak som jag blir galet låg på just nu är pengar... ja, pengar. Allt kostar pengar! Vad man än gör så försvinner det alltid lite pengar. Jag blir så himla trött (och jag är trött i armarna nu).

Till exempel nu så har jag lust att titta på film. Ingen film som jag redan har för odm har jag sett så otroligt många gånger. Jag vill se något nytt!! Men bio, det kostar pengar och den man går med ska även ha råd. Jag har sett en massa tv-serier jag följer på hemsidor osv nu. Sett klart dom helt enkelt... och om jag skulle vilja se en ny film, måste jag köpa en ny. Och det kostar pengar... surprise surprise! :(

Nu vet ni i alla fall varför jag är så tyst här, det är för att jag är sjuk just nu.'
Jag behöver bröja träna igen. Syrran kom hem så kan vi träna precis huuuur mycket du vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0