Drömmen

Sitter och lyssnar på Sweet Caroline nu igen. Högt den här gången.
Mamma kom in och frågade hur det kom sig att jag lyssnade på den.
Jag berättade om Boston Red Sox och hon skrattade.
Sen sa hon att Boston låg nära Kanada (som hon har bott och jobbat i)

Jag "ååååh"ade såklart lite, och sa att vi ju kunde åka och hälsa på dom hon jobabde hos i Kanada
och sedan ta en liten tripp till Boston så jag kunde kolla Red Sox (och sjunga Sweet Caroline på Fenay Park).

Det är verkligen en dröm från och med nu! Eller dröm, ett mål!!!

Kommentarer
Postat av: tove

sv: hihi, inlägget var lite för bra för att ligga under allmänt och ingen annan kategori passade in ;) du kan ju kolla resten av inläggen som ligger där :P haha

2009-07-14 @ 13:38:34
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0