Between our minds

ÅÅÅH, jag har fått en kul fotoidé! Det har med min farfars gamla kamera att göra... en sån som man har fotorulle i. Och rulle det har jag. Funderar på att verkställa idén under sommarlovet... men det kostar pengar att framkalla filmen, men det ska nog gå ;) Hoppas som fan att det blir av och att det blir lyckat!

Fick idén från två personer som gjort detta tillsammans. Coolt! Creds till dom liksom :) Dock tänker jag försöka att inte avslöja vad det är, då det lika gärna kan faila totalt.

Hittills är det 100% av de som tyckt till om bilderna under, som tycker att den kalla är bäst. Hihi, nu fick jag det att låta som om åsikterna och kommentarerna har haglat in som i en storblogg, när det i själva verket är jag och två andra som sagt vad vi tycker xD hahaha, men man kan ju få drömma liksom ;)

Ska redigera den kalla bilden lite bättre ikväll. Gjorde inte så mycket på dom igår. Det får bli som en liten vinst till bilden som blev mest omtyckt :)

Nu ska jag ut på presentjakt! Önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: maddie

oj, då pajade jag de där hundra procenten nyss :(

2009-06-13 @ 14:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0