So high up in the sky

Packa packa packa... nått jag egentligen inte tycker är så svårt. Något jag heller inte känner att jag behöver så mycket tid till.
Ah, ne... whatever xD Jag packar hur som helst! För imoooorrn.... drar jag till Caorle - Italien!!! :D:D:D:D

Dagen igår spenderades med Tess och Tove vid poolen där Tes bor för tillfället. Det blev helt enkelt en repris påden underbara Tisdagen. Dock utan Ben and Jerrys glass, men med vattenmelon, päronsoda i glasflaska och pizza för min och Toves del. MUMS!
På kvällen drattade jag och Tove hem till Rickard (vi kom för tidigt såklart... haha) där vi senare kollade film med Maddie, Tom och Rickard själv of course :) Riktigt mysigt. Filmerna verkade intressera oss rätt mycket faktiskt. Första filmen (komedin) skrattade vi åt och andra filmen ("skräck" typ) låg jag och blundade hela filmen ^^ haha! Låg mellan Tove och Maddie som krampröck hela tiden för dom blev rädda xD hahaha!

Jag och Tove kom hem tll våra hoods vid 3 halv 4 imorse. Jag hade ingen nyckel, så ställde in min väska på tomten och tog en promenad. Härligt!

Imorse vaknade jag rätt sent. Började städa rummet. Sedan började jakten på ett par skor nere i centrum. Jag och mamma hittade inga som passade min fot. Fick skjuts till TC där vi hittade ett flertal. Valde mina favoriter och är väldigt nöjd :) Sen fick jag skjuts till ett badställe där jag träffade Rickard, Tom och Cash. Näääz! Hur underbart är inte vädret liksom?! Sinnessjukt.

Och nu packar jag alltså... kulkul. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0