La-la-looovley dag!

Sovmorgon idag då det inte var någon engelska. Mattelektion, lunch, halv historia och sen ingen svenska.
Gick till TC i det underbara vädret med Tess, Tove och Malin :) Väl där kirrade vi lite stuff och sen var jag jättetaggad på att dra hem för att kunna gå och sätta mig i solen och läsa vilket jag gjorde. Sköööönt till tusen var det!!!

Underbar dag helt enkelt! Imorgon är det vanlig sovmorgon, TvE3-pjäs och lite ljudmedia-planering med Tessituffs och Madzor :)

Nä, nu ska jag läsa vidare i Ondskan <3 och sen ska jag tvinga ut syrran på en härlig promenad! :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, jag vill också se pjäsen, måste man ha anmält sig typ först? :/

2009-03-18 @ 23:31:59
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0