Ledig, foto

Idag har jag varit ledig hela dagen, eftersom jag var klar med allt som skulle göras på dom två lektionerna vi hade.

Först trodde jag att jag skulle ha historia efter lunch. Så skulle få en sköööön sovmorgon ända fram till 11. Redan vid vanlig tid (7 typ) får jag klart för mig att så kommer det inte bli. Först kommer mamma och frågar om jag inte har förssovit mig. Jag förklarar att jag inte har det, hon ber om ursäkt - jag somnar om. Sen upp vid kvart i 8 för att dra på sig mjukisar, ta hunden och skåpnyckel och ge den till Tove som behövde en sak i mitt skåp. Hem igen och sova, då blir det en massa smsande istället och bara lite (dock superskön) slappsovning. Sen kommer syrran och pappa efter varandra och frågar. Slutligen är klockan 11 och larmet går ;) Bra där!

Jag går upp och tränar. Pappa kommer hem med en hamburgare och minimorötter (var faktiskt inte sugen på donken och har inte varit det på länge... men det fick bli en burgare och ett försök till att vara nyttig i alla fall). Sen visar det sig att vi inte har någon historia (vi som bara har en fråga på g-provet kvar), så jag blev hemma hela dagen :)



Lite senare drog jag och pappa förbi syrrans jobb, där jag skulle fota lite granna (bilden är därifrån).
Sen nu har jag nyss tränat magmusklerna igen ^^ Imorgon bitti är det tydligen ingen engelska, så får en liten sovmorgon. Fan va nice man kan ha det då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0