Not good

Mygod, jag är lat! Vet inte hur jag får tiden att gå, när jag inte gör nånting!!
Blä!

Anyway, har hunnit "träna". Blev dock inte rätt träning utan var nss ute och sprang 3,1 km. 0.6km bättre än igår!
Sen ikväll blir det situps också, känns i magen efter gårdagens, så nu jäklar är jag på hugget!

Träningen har jag alltså fått gjord. Jag har städat också, och nu håller pappa på att fixa hyllan. Får la se om jag hinner börja måla på den idag. Efter det så ska pappa och jag plugga lite till PAprovet imorrn. Tror jag är lat nog att sprida ut allt det andra över veckodagarna, trotts att det är dumt att skjuta upp skoljobb. Så imorrn får det bli till att läsa engelska och plugga matte.

Minns inte riktigt vad jag skrev att jag skulle göra idag men detta har jag gjort av det jag skulle göra:
- träna
- städa


Bra Sara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0