Teletubbies

hahahaha, har nyss gjort min idrottsinlämnings-träning på golvet i vardagsrummet. Ska ut med syrran på promenad nu (i snöhelvetet!!! jag vill ha sommaaaar). I alla fall, när jag ställde mig upp för att gå till mitt rum ropar pappa. Det var Teletubbies på nån konstig kanal och det var (tror vi) jag som var "berättarrösten" hahaha, gooosh vad liten jag var när jag höll på med sånt där :D Skulle vilja ha en hel film med dom avsnitten jag har dubbat...

Aja, jag bloggar väldigt lite "nu för tiden", i know men det är sjuuukt mycket som ska göras i skolan nu. Läxor/prov/inlämningar.... you name it liksom :/

Kommentarer
Postat av: Malin

Sara vi ska lätt ha "leverpastej mackor med saltgurka på" feeeezt! xD

2009-03-24 @ 19:18:46
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0