Underbara lediga dagar!

Spelade in kören igår vilket gick bra, tur att vi hade John eller hur Tess, haha!
Det var rätt kul också faktiskt, måste jag tillägga... trotts vissa saker som hände ;)

Senare drog förvånansvärt TOVE med mig till Maddie, där vi skulle mysa med film, Maddie och Tom... och vitlöksdipp, jordnötsringar och chirre (a) haha.

Anyway, såg riktigt bra filmer och fler än typ 2 för en gångs skull ;) Slutet på Gladiator (kollade inte så mycket), 8 mile, Green Street Hooligans och en Harry Potter (som gick på repeat medan alla sov. Jag såg samma scen fyra gånger... förvånansvärt nog var jag den som sov minst! haha)

Idag när jag kom hem gick jag först ut och fick en galen hund springadens runt mig och min hund - så pappa fick komma och hämta oss. Jag skakade!

Sen somnade jag och sov tills mobilen vibrerade så mycket så det lät i hela rummet. Det blir tydligen buffé i stan med jättemånga i "gänget". Askul :)

Kommentarer
Postat av: tess

de va ju tur att jag inte kom annars hade min kväll slutat rätt snabbt hos madde men väldigt sent på sjukhuset.

2009-03-28 @ 15:03:55
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0