It isn't that hard

Nej, it isn't that hard to uppdatera. Ändå är jag grymt dålig på det faktiskt.
Fick en hint från my määäns om att jag ska börja uppdatera igen. Dom tycker det är trevligt!

Sitter för tillfället och kikar runt på olika vandrarhem på Gotland. Längtar verkligen till sommarlovet.
Sista riktiga skolavslutingen och sista riktiga sommarlovet någonsin. Känns rätt läskigt faktiskt, men det ska nog gå bra.
Tror att det här lovet kommer bli rätt grymt. Till en början åker jag med mamma och pappa till Italien för att fira mammas födelsedag. Nästan direkt när vi kommer hem fyller jag fantastiska 18 år (och då tamefan är det inte jag som sitter hemma när Tove, Malin och dom andra är ute och har skoj inte! :P haha). Några dagar efter min födelsedag blir det Gotland i nästan 2 veckor. Sen kommer förhoppningsvis massa annat kul hända. Ska jobba stenhårt på att göra det här lovet till det bästa!

Nu har jag faktiskt uppdaterat... lite i alla fall.
(grymt ointressant inlägg kanske...)

Jag är fortfarande kass på att fota. Så har inga bilder att lägga upp. Vet bilder som vore kul, men vill inte vara med på bild själv. Blir aldrig nöjd.

Nåja, får la hoppas att man kan få lite kameraoffer att ställa upp när man väl går på lov :)
Det får nog räcka för nu. Ska sova.
Var vaken mycket igår. Var hemma hos Malin och gjorde mattegrej. Inte kul. Dock kul att hänga med Tove och Malin!
Imorrn blire BBQ med klasskompisarna. Ni är bra, ni.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi uppdatering! :D

2009-05-23 @ 13:27:43
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0