You'll have me suicidal

Jag tror mina benhinnor kommer begå självmord om inte jag är snäll mot dom snart...
Gick liksom ut och sprang idag igen. Fast jag visste att jag borde vila. Dumt? Lite kanske.
Men jag kände mig så grymt taggad, hade tråkigt och sen gick det faktiskt riktigt bra :)

Vill be om ursäkt för att jag lägger upp crap-inlägg hela tiden också.
Har inga direkta bilder, har ingen ork och tid just nu.
Har saker som bör pluggas. En historiainlämning känns som en stor bomb långt bak i hjärnan.
Försöker börja på den, men det gåååår inte! Helt sjukt, och jag kan dessutom meddela att jag aldrig har känt såhär förut. Visst plugga har aldrig varit speciellt kul, men det har aldrig känts OMÖJLIGT att färdigställa en jäkla inlämningsuppgift! :(

Dessvärre kommer det mer plugg hela tiden, och att halka efter är det sista jag behöver just nu.
Nej jag säger då det, sommarlov tack!

Kan dock meddela att jag hade den bästa historialektionen i hela mitt liv idag. Bör nog nämna att historia är det ämnet jag gillar minst och har svårast för!

Kommentarer
Postat av: sandra

att få ont i benhinnorna är inte alls bra! stretcha vaderna för guds skull! :D

2009-05-07 @ 14:05:05
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; hehe ja, de är nog riktigt tur det kan jag tro!:D

fast när man gått ut kommer man ju ändå sakna gymnasietiden..



nä, jag har redan tagit studenten, läser första året på högskola nu, så gammal man börjar bli!xD haha

2009-05-07 @ 16:18:08
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; jo precis, de kan ju inte vara många veckor kvar nu?:P



haha ja men eller hur? de kommer ju i stort sett vara så, eller ja, det är så, det kan jag lova dig!xD



jo! jag gör ju det tyvärr.. men jag läser design av digitala medier i falun/borlänge! :)

2009-05-08 @ 11:37:31
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Naaw då kommer han ju börja gnälla snart!

2009-05-09 @ 00:33:36
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0