FLOORBALL

Satt nyss och förminskade några innebandybilder från helgen. Skulle skickas iväg till den grymma målvakten ;)
Hittade en bild som jag faktiskt gillade!

And here it is (observera att det inte är så lätt att fota i innomhushallar och att bilderna inte alltid blir så superkul när man fotar från läktaren :) )

Gillar att jag hunnit frysa det kommande skottet och Gurras målvaktspose!

Dessutom har Malin ringt två gånger från Paramore (konsert i Stockholm idag yehlloww!).
Egentligen har hon ringt tre gånger men första gången var det för att det verkade näst intill omöjligt att hitta vägen till Fryshuset ;) haha!

Sen fick jag höra en låt (som jag trodde var Paramores låt Crushcrushcrush, men det visade sig att det var fel), det var tydligen Pokerface med You me at six :P haha! SEN ringde hon senare och då hörde jag vissa textrader ur Crushcrushcrush. Åååh rysningar :D

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; HAHA! ja den är klockren!:D

och återigen, mest najs att du fick höra crushcrushcrush!:D



och btw, lite ångest jag fick över det idag.. såg en bild på en kille som jag är vän med på bdb och han hade fått träffa dom!!XD

2009-12-01 @ 07:24:23
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0