MOVIES

Igårkväll var det hem till Madzor som gällde. Hon och jag bestämde ALLT, hihihi (hon förstår vad jag menar ;) höhö)
Efter några timmar blev jag hämtad av pappa, började må dåligt igen efter att ha mått okej större delen av kvällen. Väl hemma la jag mig med en stor skål glass, chokladsås, strössel och maränger och tittade på Stick it <3
Imorse när jag vaknade var jag helt öm i ansiktet på grund av stopp i näsan. Huvudvärk och lite feber tror jag också.
Orkade inte ens stappla in till pappa med mamma och ge honom hans fars dag present så mamma fick sätta sig på sängen, med presenten, brevid mig och ropa in pappa i mitt rum så vi kunde ge över den tillsammans.
Resten av dagen har spotify fått stå igång och jag har sovit och legat och blundat om vart annat. Ska strax ge mig ut på en promenad för att få i mig lite frisk luft.

Ikväll blir det hyrd film! Ska bli skönt att se något nytt igen, för har verkligen tröttnat på filmerna vi har hemma!
Mamma och pappa har hyrt hela 4 filmer - Lars and the real girl, Allt flyter, Ace of hearts och The wrestler. Härligt härligt!

Nej, nu blir det promenad som sagt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha! Hurrah för att att bestämma! ;D Guud vad gott det lät med glass och allt det där!

2009-11-08 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0