OLDIES

Har haft galen huvudvärk sen jag kom hem från praktiken idag. Stod parkerad vid kamera 1 (som jag vill) och var studioman samtidigt. Idag skulle vi spela in nästa "Nyfiken på" i studion och 3 folkmusikanter var där och spelade fiol. Det gick bra, men kroppen tar stryk. Hårt jobb, mycket koncentration och sen står man upp vääääldigt länge.

Hittade två gamla bilder som jag fipplade med i photoshop.


En gammal bild som jag tog när jag precis fått ett nytt objektiv (minns inte om det var telezoomen eller 50mm objektivet?). Vet inte om jag ska gilla den eller inte... vad tycker du? Jag tror att jag gillar den, trotts att den är en aning oskarp :)


En gammal bild från "lök i ögonen"-dagen med Malin (hon på bilden). Haha!

OBS! Texturen i hennes ögon är äkta, färgen också nästan (har dragit i några små spakar, men snarlikt det äkta!)

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker bilden på malin är riktigt najs!:)

2009-11-26 @ 16:36:29
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0