TIPPTOPP

Värst vad allt har gått bra sedan praktiken börjar. Jag får massa saker gjorda, beröm för olika saker och känner i största allmänhet att allt går bra. Inte fy skam alltså!

Synd att hostan inte vill gå över bara. Vill kunna springa och träna... Fick värsta hostattacken halvvägs till skolan på tåget. Folk måste typ trott att jag har svinis och sitter och smitter dom typ... men jag är inte ens sjuk, bara hostig! Irriterande.

Idag fick jag se utskriften på min bild som fotolärarna skickat på förstoring/framkallning. Hur coolt som helst att se sin bild som en färdig tavla (har ju i och för sig två här hemma, men det var annorlunda när man själv inte har varit med i framkallningen). Tänkte slänga in lite bilder av Henri Cartier-Bresson (dels eftersom dom är väldigt fina vissa av dom!) eftersom bilden dom framkallade var min tolkning av Henri.







Nu ska jag ut och övningsköra, wrooom! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0