FROM HOLLYWOOD

Idag snöade det (igen) när man vaknade. Dessutom mådde jag illa idag igen, men på ett annat sätt än igår.
Därför blev jag hemma idag.

Till en början skulle jag ha gått till skolan, och det var tydligen halt ute på vägen, så jag sa något om mina converse...
jag och mamma började prata skor och jag sa att jag visste ett par jag gillade, men att dom kostade 1000 spänn och att jag inte kunde lägga ut mer än 200-300. Jag kanske ska fåååå doooom i alllaaaa faaaalll :D:D:D:D:D'
Så nu ska jag bara ta mig in till Hollywood någon dag och prova dom :)

Vad tycks?



(bilder från hollywood.se)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; haha ja! men jag har converse även när tjocka snön ligger liksom! fattar ine hur jag överlever!:O haha!



men åh, fett snygga skor! och grattis till dig ifall du ska få dom!:D:D och såna där skor är ju i stort sett alltid sköna, safe bett liksom!

2009-10-14 @ 11:01:59
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Malin

schnyyyygga!

2009-10-14 @ 15:30:05
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0