KENNY STARFIGHT-YEAR

Dagen har sugit på sätt och vis. Längesen jag kände mig så ensam och... jag vet inte vad.
Hatar det mesta som har med det att göra just nu (ne jag skriver inte så att folk förstår, men jag vill inte skriva så folk förstår i min blogg.. vet inte om jag vill att så många ska förstå överhuvudtaget.. räcker att familj och så vet..)

Skulle köpa B&J för att tröstäta (har kommit på att det är det jag gör hela tiden... därför jag äter så mycket - härligt..verkligen..) men smaken jag gillar fanns såklart inte, så köpte malteser istället.
Eftersom mamma och pappa är snela och vill göra mig glad hyrde vi en film ikväll (Kenny Starfighter - eller Kenny Starfight-year som syrran tydligen sa när hon var liten, haha). Ska bli kul att se, har velat se den länge :)

Dessutom köpte mamma godis och sen blir det italienska mackor till moddagen <3

Kommentarer
Postat av: joies

jamen det var ju helt jäkla grymt alltså!

längesen föresten, hur mår du?

2009-10-25 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0