KILLING IN THE NAME

Idag drog jag, mamma och pappa iväg till Intersport (dit vi hade ringt för att kolla om dom hade skorna jag vill ha). Skorna skulle finnas i rätt storlek så jag åtminstone kunde prova dom (om färgen var fel skulle vi beställa dom från internet). Kommer dit och dom finns bara i två storlekar för stort... KUL att dom myttar när man ringer -.- ARG!

Har åkt runt lite och nu sitter jag här.
I bilen hörde mamma och pappa den här låten, och fick langa TrackId med mobilen för dom ville veta vad den hette.
Har hört den förut och gilalt den, men har glömt bort den så nice att den är tillbaka :)

Rage against the machine - Killing in the name

WATCH IT, den drar igång ganska högt och pang på i början!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0