PAPARAZZI-SARA

Idag bar det av in till staden redan tiiiidigt på morgonen (kändes som vinter när jag vaknade, då det fortfarande var mörkt ute!!).
På journalistik-lektionen skulle vi gå på en föreläsning om hur det är att plugga på högskolan i samhällskunskapligt syfte. Föreläsningen var som den var... har inte så mycket att säga om det, haha.
Jag vet dock vart jag vill plugga vidare i framtiden nu så det känns i och för sig tipptopp =D

Efter lallade vi (några i klassen) runt lite överallt i staden. Delade på oss, möttes upp och gick tillsammans, delade på oss igen osv. Men jag hade en trevlig dag i alla fall, har bestämt mig för att slappna av och bara va lite mer. Inte känna mig stressad och vilja hem hela tiden - och det hjälpte! :)

Jag (och Malin?) har även insett vad vårt framtida yrke kommer att bli - paparazzifotografer!

FÖR GUESS WHAT!?
Påväg upp från tunnelbanan ser jag Gustav Skarsgård (och blir helt hyper!). Efter det går jag och Malin in på ett litet fik och står och kollar på vad vi ska köpa. Plötsligt hör jag en väldigt välbekant röst, och vänder mig om, och vem sitter inte där om självaste Markoolio!? När jag fått Malin att inse detta även hon, viskar hon lågt "är det inte Tobbe trollkarl också!?" och visst var det det =D

Senare på dagen tyckte vi oss även se Magnus Betnér och Kristoffer Appelquist på en pizzeria, men vi såg fel... haha!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihihihi lätt! :P

2009-10-07 @ 19:53:51
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sandra

haha nice dag!:D kul när sånt där händer!:D



vad ska du plugga vidare då?:D

2009-10-08 @ 19:08:07
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0