ANOTHER WEEKEND

Jahapp... så har ytterligare en helg passerat och imorgon drar en ny vecka igång. Har 3 (egentligen 2, då jag är klar med 1) uppgifter till Tisdag. Men det ska nog lösa sig - positiva tankar! - blir helt enkelt till att plugga hårt och effektivt imorgon.

I Fredags var det utgång med Felicia och Johanna som gällde. Dessvärre kom vi inte in på det stället vi tänkt gå till, eller helt ärligt så orkade vi inte vänta på att bli insläppta (haha), så vi drog vidare.
Kvällen vart helt okej och slutade med att jag blev hämtad av snälla syrran och pappa :)

Resten av helgen har spenderats på landet. Tror jag såg 5 eller 6 filmer, haha. Men mysigt var det :)

Aja, ska kolla vidare på Hitch med mamma nu, so long!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; haha ja jag kollade upp det idag va och det sista tåget tror jag gick hem 12 eller halv12, tror du det är klart tills dess?XD hehe. med tanke på att det är 3band där som ska spela!:O

åh, jag vill så gärna gå!:D

2009-09-28 @ 11:59:54
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Haha då ska jag förklara för dig Sarisen.

På mtv (sverige) så visade de säsong 4, typ hela helgen för att på lördagen skulle de visa det första avsnittet på säsong 5. och liksom säsong 5 såg vi klart för länge sen ^^

Sen så kommer säsong 6 (usa) den 29:de tror jag :)

Haha jag äger på att förklara -.-'

2009-09-28 @ 14:24:23
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; ehm, det är insläpp 18.30 tror jag och sen börjar det 19.30 om jag inte minns helt fel!:P det enda dryga kan ju också vara att om konserten slutar apmycket tidigare än tåget går så får man vänta i sthlm på kvällen alone, fett tråkigt!xD

2009-09-28 @ 22:09:07
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0