LYXFÄLLAN

Blä, känner mig nästan som en i lyxfällan snart. Måste börja jobba eller nått!

Hur som haver (eller vad man nu brukar säga), idag var jag iväg till banken och fixade lite grejer (en liten studentgrej till och med!). Kändes bra att få det gjort, äntligen!
Innan det var det såklart skola, men idag var det ingen vanlig skoldag. Dagen började på hotellet efter en uppskattad sovmorgon. Lite småironiskt att vi bara var 8-9 pers från klassen där varav endast 2 rökte (non-smoking generation dag), haha.
Snacket efter med läraren var i alla fall kul. Snackade lite om studenten och sådär, haha, chill.

För övrigt är jag väldigt trött på min blogg. Eller ah... designen alltså. Fast egentligen gillade jag den inte ens så mycket när jag gjorde den heller... humhum... ska i vilket fall försöka göra någon ny nu i veckan.

Imorgon är det fredag. Vet inget som händer so far... funtar nästan på att våldgästa stackars Maluuwkorwen med en film eller nått, men vi får se. Stackarn är ju fortfarande sjuk liksom :/

Aja, en lite halv (läst: jätte) tråkig och onödig uppdate xD haha


Kommentarer
Postat av: Gekko

JAG KÖPTE INGET BRÖD!!!

2009-09-10 @ 23:16:10
Postat av: emma

sv: tack så mycket! kram!

2009-09-11 @ 08:58:29
URL: http://emmaeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0