KISSTOLEN MALIN - FINNS SNART PÅ ETT IKEA NÄRA DIG!

Jag har nyss designat en kiss-stol. Ja, en kiss-stol. Mest för att Gusti behövde kissa men inte orkade gå från datorn. Min kiss-stol är en datorstolen med ett hål i sittsen. Under är det som en balja. Där ska kisset hamna. Sen gäller det att man sitter naken... eller nåja, tröja och strumpor får man ha, det är okej!

Eftersom IKEA typ har sängar som heter Markus och stolar som heter Göran så tänker jag döpa min kiss-stol till Malin (efter urinMalin!) - var ju trotts allt Gusti som lärde mig allt om den riktiga UrinMalin från början!

(Tove du kan få bli... ett duschdraperi... eller kanske en sån där iskubgrej med roliga former? Mmmmkey?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0