ANOTHER I-LANDSPROBLEM

I flera veckor har jag bävat inför att duscha, då jag har tyckt att det har varit på tooom för kallt vatten i duschen. Jag har velat ha skållhett (typ) då jag har frusit så himla mycket. Nu ikväll, för en stund sen, kommer jag på mig själv med att sänka värmen mer och mer, det var för varmt, jag ville svalka mig! Vilket i-landsproblem!

Innan jag duschade var ju ute och sprang en 3,5 km lång springrunda (ja, 20 över 10 på en Tisdagkväll - that's me, det vet ju alla "hon som springer på nätterna" höhö ;)) med ett x antal klädesplagg på mig.

När jag sprang hade jag på mig:

- Strumpor
- Fotbollsstrumpor
- Springskor
- Underställsbyxor
- Mjukisbyxor
- Underställströja
- T-shirt
- Tjocktröja
- Anorrack
- Halsduk
- Tumvantar

Inte undra på att det blev lite varmt ^^ haha!
Är i alla fall skitnöjd med rundan då jag knappt sprungit alls sen i höstas, och dessutom med alla kläder på och i kylan. Gav mig verkligen en push till att sätta igång med träningen igen. La mig till och med ner på badrumsgolvet och langade 20 crunshes också när jag ändå var igång liksom ;)

Lär nog ha schööön träningsvärk imorrn (hoppas det i alla fall!!!), känns redan lite i låren och kände nere i magen när jag sprang upp för sista uppförsbacken. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0