BIOTIME

Igår var det dags för bio, men bion vi skulle se va typ fullbokad. Vi skulle sett Alvin och gänget 2 på "morgonen" (klockan 12... ehe).

Istället drog jag och määänhsen (Maluww och Toss) hem till Malin och chillade i hennes iskalla (men mysiga) rum typ hela dagen. Det var näääz :D Och snälla mamma Anita gjorde god mat och skjutsade oss till bion efter middagen.
För ja, bio blev det. Nångång innan 21 mötte vi upp Maaaddiiiieee ( :D:D:D:D ) och sedan begav vi oss in i biosalongen för att se..... damdidam!!!.... Avatar! :D

Den var cool :) Och nu har jag, Malin och Tove råkat bestämma att vi ska göra en varsin Na'vi (eller vad dom nu hette, ehe) hahaha. Jag lär förlora... eller... VINNA (för sämsta gjorda avatargubbe, nihihihi)

Kommentarer
Postat av: tove

äh, jag lär säkert lämna wo ^^

2010-01-07 @ 15:37:57
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0