I'M GONNA PULL THROUGH THIS

Bara jag som har problem med hur man stavar "tänkte", "genom" och "dock" (typ) på engelska? Typ samma stavning, bara h-en som ändras eller nått!! Stört svårt tycker jag, haha!
I alla fall, fortfarande inte bra, men jag ska klara det här. Det har jag gjort förut. Just nu är jag bara så fruktansvärt trött.. Har två saker som måste fixas i skolan imorron som jag inte får glömma, svenskaprov (imorgon det med och har inte ens börjat plugga. Fick dock reda på vad jag skulle plugga på nyss, tack igen!!). Sen måste jag läsa den gigantiska boken jag valt i svenska också... även kallad Mordvapnet av en viss Tom. Haha!
Fredag imorgon, Sverige - Tyskland. Avgörande och därav viktig match. Fan vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; varsågod! nä, jag har inte gjort de!:D finns den på nätet?:D

2010-01-21 @ 19:11:11
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, skitjobbigt med dom orden xD man måste verkligen tänka efter för att det ska bli rätt!

2010-01-21 @ 21:24:21
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0