Mördarklass på innebandy

Igår var det Rockbjörnen. Tittade lite online. Det var skitdåligt på ett sätt, och jättebra på ett annat.

Det dåliga var att det faktiskt nästan bara är hiphop och pop med. Vadå det heter väl ändå rockbjörnen?
Döp om det till popbjörnen och sluta luras säger jag bara.
Trotts att tävlingen till störst del innehåll detta så fan det ju fakiskt lite rock.
Sahara Hotnights fick pris, yes!
Kent fick pris
och sen spelade ju Simple Plan också. Dem verkar faktiskt ha blivit bra efter att ha bytt stil..
Värt att kolla upp? Jajemensan!

Men det bästa av allt var.. ja, jag tror faktiskt också att jag måste ha slagit i huvudet eller något. För jag började gråta och pipa och studsa när Petter kom upp på scen för att dela ut priset.
Och som jag sa till min kära classmate JR, visst jag diggar lite av hans musik. Den är ju verkligen inte dålig eller så! :O men... jag har alltid tyckt att han är ball. alltid

Så när jag berättade för samma person om när jag och min syster var ute och julklappshandlade förra julen och stod i rulltrappan, och helt plötsligt hörde "det går bra nu kompis, det går bra nu!", stirrade på varandra och började springa som galningar mot ljudet (LIIIIVEEE!)
[OBS! Ingen av oss förstod riktigt varför vi sprang. Vi var ju inga fan precis?]  
Men jag förstod då när jag sa det. Att jag gillar han. Petter är ball, bra och cool. Sådeså!

image21
(Petter med sin [tror jag] dotter)
Asballa kläder om du frågar mig!

Tips på bra låtar med Petter? Kommentera!
Jag blir superglad för alla tips om musik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0