RIVER DANCE - THE FAREWELL TOUR

Ikväll var jag, mamma och syrran inne i stan. Vi skulle gå och se River dance, en julklapp från pappa.
Det var hur kul som helst och dom dansade helt galet bra och musiken var grym (dom som spelade... mygod riktiga talanger!!). Det enda som inte var så jättebra var att vi hamnade bakom en jättekrånglig familj. Dels var dom långa (vilket inte som kan råför) så man såg inte så bra. Men det som verkligen störde var att två av dom satt och pratade hela tiden (vilket gjorde att man såg noll ibland hörde dom jättetydligt när det var jättehäftiga instrumentsolon!), sen pussades dom typ 24/7 OCH dom filmade och fotade trotts att dom på tyyyydlig engelska sakt att ingen "type of recording" fick förekomma och att mobilerna skulle vara avstängda - för jo, såklart satt en av dom och smsade med ljudet på hela tiden också!!

Irriterande.

Men tillbaka till showen. Som sagt - det var grymt! Och det som nästan var det allllra bästa var att dom dansade den snutten som jag sett enda sen jag var liten. I princip det enda River dance jag någonsin sett. Helt sjukt att ha sett det live :D

Här är den "favoritsnutten" fast med andra dansare och på en mycket större scen!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ja det är ju det som är huvudsaken ju!:)



det är finfint! har varit bortrest ett tag men nu är jag på hemmaplan igen!:D haha! själv då?:)

2010-01-06 @ 12:29:35
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; ah okej, men de låter ju braigt!:D hahah! ja, men nu var det fan längesen jag såg på det, undra om avsnitten fortfarande finns kvar?:D

fast just nu nöter jag true blood, haru sett det?:D

2010-01-06 @ 15:42:39
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0