I WANNA

Fyfaaaan vilken bra dag den här Måndagen blev :D

Kom till skolan och var rätt seg. Kramade Tom, suckade och gick därifrån, hahahaha! Förlåt Tomsie <3 tänkte gnälla om att jag var trött men bestämde mig för att jag inte fick gnälla idag så jag gick istället. Hahaha!


På morgon-foto-lektionen var vi jättefå där. Jag och Malin köpte frukost, satt i solen och svarade på frågor och sen satt vi i liten grupp och redovisade om "utvecklingen" och idéerna till våra portfolios. Mycket trevligt!


Efter det fick vi reda på att vi inte behövde vara på Foto B lektionen så jag och Malin skuttade glatt och piggt i solen mot tåget hem.


Så nu sitter jag här hemma med ett stooort glas Schweppes med maaaassa is i (skulle bryta loss "nåra" isbitar från formen... ALLA isbitar lossnade, hahaha!) och ska skriva lite på min samuppgift redigera lite innebandybilder från Falun. Duktigt värre!


Senare drar jag och farsan min iväg och fixar lite grejer. Härligt :)


Och som grädden på moset (som Miss Brixhammar själv brukar säga ;) haha) så hade hon langat fiiiinfinaste klippet på msn med kommentaren "bara för att jag vet att du älskart :)" och det kan jag looova dig att jag gjorde! Satt och log och fnissade hela klippet igenom :D Kommer sitta och sjunga med ikväll säkert, haha ;)


Bara för att jag älskar klacker och tycker det är helt underbart med hejaklackssång xD jag är sjuk jag vet ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha den lille gubben i videon <3

2010-03-08 @ 14:05:09
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: "Miss Brixhammar"

Hah! I knew it :D <3

2010-03-08 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0