chasing amy

jag är verkligen så sick and tired på att må illa. alltid detta jäkla illamående. och magknipen. usch, det är verkligen jobbigt :/ och som alla som läser kanske förstår är min hälsa inte på topp för tillfället och har tråkigt nog inte varit det på väldigt länge heller :(
Nu sitter jag här, efter en mysig middag med familjen +farmor&mormor. och efter en härlig kvällspromenad med syster och hund. Jag ska skriva den där jäkla uppsattsen nu, om en jättedålig film som heter Chasing Amy som jag knappt minns. Ben Affleck är med i den i alla fall... det är i princip det ända jag minns. ja, det är det.
och vad är det för uppgift måntro?
jo det är såhär:

'Pick three themes that you find interesting. Anaylse how the themes are dealt with in the film, (and your own opinions about it). Give examples from the film (and your own experience). The main focus should be on how the themes are dealt with in the film.'

Visst, kanske är det inte världens svåraste, krångligaste läxa.
Men ärligt, erkänn att det inte är en lätt uppgift om man knappt minns något av filmen?

Huja... antar att det bara är att sätta igång. Inte sitta här och blogga.
Mew, vill att nån skojig ska logga in och hålla mig sällskap :(
Maluuw where are you!?!?!?! x'/
And where are all the rest? Bläääääääää, hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: The G

asså shit vad dålig den där filmen var den funkar inte helt enkelt bara trasig. ja men vet du när den ska vara klar?

2008-02-16 @ 14:37:04
Postat av: Maluw

Jag var hos en kompis =(... Men asså min uppsats om den blev sämst! vet inte ens om jag kommer att få G :S

2008-02-16 @ 15:43:30
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Sara

Svar till The G: Eller hur, den sög! den skulle vart inskickad igår vad jag vet... men kan bara få g om man inte lämnar in den i tid

2008-02-16 @ 16:29:44
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: blixxy

jag då? :O ^^ skojja :P
Men vilken jobbig uppgift.. :/ det är ju jätte jobbigt om man inte har filmen heller, eller inte ens kan hyra den.. hmm.. :)

2008-02-16 @ 17:33:53
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0