natt

åh, ibland tänker jag inte alltför långt alltså. Sitter och målar naglarna! liksom va!? klockan är ju för sjuttsingen halv 2 på natten!!
Men jaja, har man börjat så har man och då vill jag göra klart det helt! Annars blir det så kladdigt osv.
Måste ha vitt nagellack imorrn då jag ska fota till mitt arbete i skolan :)
Berättar mer om det imorrn.

Sitter under tiden och läser i lite bloggar. Scrollade igenom min blogglista och hittade min kompis Linneas blogg. Hon är i Japan, som jag sagt massa gånger, så det var verkligen superkul att läsa om vad hon har gjort och upplevt hittills där! Blev lite smått känslomässigt då jag kom ihåg när jag och natta var hos henne och gav henne blommor och choklad innan hon åkte. men hon kommer ju hem till slut, och med helt otroliga upplevelser i bagaget för den delen!

Jaja, ville bara berätta det och nu (innan jag målar det allra sista lagret nagellack) måste jag bara berätta att sidvisninegn gick upp ännu mer i slutet av kvällen. Underbart!

Hare gött och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0