skrivet av en sjukling

igår när jag och kusinen klev upp hade jag lite gött ont i magen sådär. Men vi tittade på Grind, åt pannkakor och började se en till film. och då, BAM så kom huvudvärk och halsont out of nowhere.
jag åt ingen middag, mådde så himla illa.
hela familjen + kusin + anton satt och kollade på So you think you can dance
jag låg och gnydde och kved i soffan. visste inte vart jag skulle ta vägen, mådde så galet illa och hade så ont i huvet.
sen var det bara att hälsa på hinken och toan hela natten och på morgonen efter.
låg lite halvt i koma ett tag, och grät. för idag skulle jag hem till natta på den där middagen som inte blev av förra året. inte en chans att jag ens kunde knarka ipren för att orka. jag var skitdålig.
efter att ha somnat med en ipren så vaknade jag och slapp åtminstone illamåendet (TAAAACK!!!!)
men huvudvärk och halsont samt feber har jag fått stå ut med hela dagen.
när vi ringde jouren trodde dom att det var halsfluss, så dom ville att vi skulle ta oss till sjukan så dom fick kolla upp det.

halsprov.

jag har bara ett virus samt en "lätt" öroninflammation.
råd: drick mycket mineralvatten.
problem: Jag klarar inte av bubbelvatten.

MEN GUESS WHAT jag har hinkat bubbelvatten hela kvällen :D duktiga jag :)

mamma och pappa var söta och jag fick TVÅ donkenglassar och fick bestämma en film vi skulle hyra.
Jag valde en skitdålig som jag trodde skulle vara kul :/ Mr Woodcock. FAIL!

3 bra saker har hänt idag.

1, min förra skola var med på REA pågrund av deras dåliga toaletter, kolalde klippet på pappas dator. kul att se skolan igen ^^ låg och fnissade lite.

2, har tittat igenom tre feta album med fjällenbilder senad typ 1986 :O :D fetingsöta <3

3, jag har fått två sjukhelsikes komplimanger för mina Idre-bilder idag.
a, från hon vi köpte kameran av (hon är fotograf). Hon sa att det "verkligen var jättefina bilder" och att hin tyckte att det kändes som om hon sålt kameran till helt rätt person :D:D:D:D SUPERGLAD!
b, pappas chef :D haha! han skrev att jag verkligen hade blick för motivet och slutade sitt mail till pappa med "tänker hon bli fotograf?"  WOOPWOOP!!!! :D:D:D yaaay, lycka!

nu ska jag inte sitta här vid datorn någe mer. Jag ska ju bli frisk för bövelen!
Menmen, nu vet ni varför jag troligtvis kommer vara lite off några dagar framöver :)
Nu ska jag slänga mig i säng och titta på en film. Men vilken?
Har "några" att välja på :P

- A lot like love
- Mrs. Doubtfire
- Hundtricket
- Bruce den allsmäktige
- Just married (smekmånaden)
- Stick it

tror fasiken att det blir nån av Bruce (för den är så glad och ljus på något sätt), Stick it (min favvofilm typ, dock endast engelsk text vilket blir jobbigt när man är sjuk...) eller A lot like love (för den gör mig glad).

huuum, tror jag kör på Bruce nu såhär på natten. Böhver lite skratt känner jag :)
Imorrn får det bli Stick it helt enkelt. Och om jag mår bra, massor av inspelade Kyle avsnitt :D SMASK!

smittbärande pussar och kramar! gonatt


Kommentarer
Postat av: Maluuw

Meeeh du skulle ha kollat på A lot like love! för det är väl den med Ashton (a)
Eller Stick it för där är ju John Patrick Amedori med :D
Visste du att i The butterfly effect så är både Ashton och John med :D!!

Krya på dig!

2008-03-28 @ 01:18:01
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Therese

hörru ta och krya på dig :D och se till så öroninflammationen går över så du slipper få som mig.

2008-03-28 @ 10:23:10
URL: http://tessanhopp.blogg.se
Postat av: blixxy

åååh! ringde dig förut men du kunnde inte prata... :/ jag hatar också bubbel vatten.. De märks ju att vi e släkt (Y) :D
men du keep up the good work och krya på dig :) höres

2008-03-28 @ 18:01:36
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: blixxy

oj... (y) den skulle vara (I) den :) .... ^^

2008-03-28 @ 18:03:22
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0