Bio och Sushi!

Haluuu!!

Jag har total bildtorka och har nadad motivation till att fota just nu heller... det suger! Men jag håller tummarna för att idéerna ska komma rullandes snart igen :)

Just nu sitter jag faktiskt mitt i språnget för att göra mig i ordning. Ska ta tåget som går om lite mer än en timme tillsammans med Tove. Vi ska möta upp Malin och käka sushi, sen efter det blir det nog BIKBOK där jag förhoppningsvis köper ett indianband! :D Efter det ska vi på bio :) High School Musical 3 är det som ska ses och jag kommer nog rodna ner mig hela filmen! Hahaha, jag tycker itne om filmerna och jag liksom "skäms" åt dom? Men jag ska ge filmen ett försök, det är ju trotts allt riktigt härligt med dans och sång. Ska gå in för att se det som en musikal (SARA ALLA SKA KUNNA DANSEN TROTTS ATT DOM INTE HAR TRÄNAT PÅ DEN TILLSAMMANS INNAN, DET ÄÄÄÄÄR EN FILM!!!!) istället för som en vanlig film ^^ Det lär hur som helst bli en hekul kväll tillsammans med mah homeboys ;) haha!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Malin.

Fyyyyy. Jag har letat hur länge som helst efter folk som vill se den filmen men inte hittat någon, och så går ni och ser den utan mig! :( Buhuhu.

2008-10-30 @ 17:22:45
URL: http://bledel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0