TÅRTTJEJEN

Jag har aldrig gillat tårta. Men nu på senasre år så gillar jag det faktiskt. Får inte bli för mycket grädde bara, grädde gillas inte!
Har i alla fall varit och firat kusin Freeeeedriiiik på hans 19årsdag (känner att jag och behöver fylla år och få massa kläder!!) men min 19årsdag är inte än på ett tag :/
Hihi, bröt också ut och sa "nu kan jag fan inte gå runt och inte låssas om nått längre, GRATTIS TILL KÖRKORTET!!!"
så... nu vet ni ;)
Jag mår illa. Åt för mycket tårta, kakor och bulle. Kommer bara äta sallad till middag. Mums!
Men... Malin åt ju bullen på fel sätt så jag var ju TVUNGEN att visa HUR MAN ÄTER BULLE!
Viktigt ju...
Aja, snart blir det middag (typ klockan 21. Grattis familjen, haha!) sen blire hyrd film. Ice age 3 som jag redan har sett två gånger, haha but i like it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0