1 April

Idag hade jag inga skojiga filmer att titta på,
så jag satte på MTV lite lagom högt och fotade lite.
Har suttit och fixat lite i photoshop nu,
och här kommer två av de bilder jag gjort idag.

image111
image112

Den översta bilden
På bild: Ermh... jag? Hade ingen bra text att fylla ut det vita med så det fick bli bloggnamnet.
Tänkbar som en framtida header? who knows...
Den undre bilden
På bild: Nåra blommor vi har i vardagsrummet som såg så tuffa ut mot vår vita vägg i vårsolen.
Sedan är det även mina ben där... för ja, det ska ju se ut som om jag hänger där.

Så... idag har jag fotat och hängt mig... ='(
APRIL APRIL!

hahaha, jag lyckades verkligen inte i år.
Skyller på att jag är sjuk, huhu.
Lyckades ju i alla fall lura en,
men det var inte så kul...
Lyckades ni lura någon, och hur? Nåra bra 1April-tips? ;D

Vad tyckte ni om bilderna?
Ska sova nu tror jag, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maluuw

Vi lurade dig smått, även fast det inte var meningen :P
Jag lyckades att inte bli april skämtad! :D

2008-04-02 @ 01:06:56
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Maluuw

Juste sen var bilderna jättefiiina :D

2008-04-02 @ 01:07:32
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: The G

Fina bilder ^^

2008-04-02 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0