Galen Abstinens!!!!!!

ÅÅÅÅÅH, jag måste ha en blå powerade NU!
Det är helt galet, kan inte sitta still. Det ara kliar i hela kroppen och jag vill ha en nuuuuu!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAH (skriker)
GE MIG, NUUU!

image36
Efter en hel dags lek är man faktiskt törstig :/

Imorrn ska jag nog köpa en för alla som vill veta.
Fast först måste jag lova mig själv en sak.
Jag fick ju liksom studiebidrag idag.
Är skyldig lite pengar och sådant.
Men av det som blir kvar ska jag spara!
Jag skiter i att köpa smink, fast det behövs.
Jag skiter i att köpa kläder, fast jag knappt köpt något nytt sen i sommras!
Jag skiter i att slösa bort cash på Statolja (och godis)
Jag ska inte slösa pengar helt enkelt!
MEN, jag ska köpa en powerade imorrn,
sen måste jag fixa pluskort hos SL.
Sen ska jag tjata tills jag får ett sånt där kort...
så man inte kan slösa på pengarna.
SEN JEFLAR VAD JAG SKA SPARA PENGAR!
Sen när jag har typ.. 3-4 tusen ska jag bara vräka in nya saker :D
HAHAHA lycka till med det här Sara, verkligen! (Y)

Men seriöst, ge mig powerade, badminton och annat skoj.
Jag är överglad och måste erkänna att jag är ganska nära till lycklig just nu.
Och det är ju inte bara lite skönt att känna på en Fredagkväll, PUSS!

Någon som vet något bra och kul jobb man kan söka? Ge förslag... snälla?

Kommentarer
Postat av: Maluw

hahaha du är verkligen sugen på en powerade! :P
Jag jobbar med att dela ut lappar åt pappas jobb, det är ganska nice, bara vandra runt och lyssna på musik :P annars är det ganska trist liksom.. ska dela ut lappar imorron, blää jag pallar inte hahahahhahha

2008-02-01 @ 22:44:42
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Tove

Svar: jo det är du!
haha, men den är lite töntig, så det är nästan ok ^^

btw så äger GRÖÖÖÖÖN powerade ;D

2008-02-01 @ 23:12:10
URL: http://tosss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0