stolt sara

Jag pratade för att litet tag sedan med min kusin i telle. Hon + min morbror och moster, åker till Indien i två veckor inatt. Gulligt att hon kommer vara stört brun när hon kommer hem igen x(
Orättvisa värld! Själv har man ju bara varit i spanien en gång då! Tjenahej på dig liksom. Och okejokej, jag vet att det är fult åh skryta men jag har ju varit i NOrge över en dag också dårå (a) huhu.

I telen
Bee - "Asså Indien... det låter inte såhär.. typ soligt och strandaktigt egentligen..."
Sarish - "Nae.. det låter liksom lite mer... currycurry. Men det finns ju stränder och sånt!"
Bee - "Ja herregud, ja!"

Det är hög IQ-nivå på våra samtal känner jag.

GODNATT SUCKERS! =)

Kommentarer
Postat av: The G

haha curycury namnam

2008-02-18 @ 15:31:41
URL: http://gekko.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahaha, sa vi sa? det kommer inte jag ihag ^^ high fiiive! ^^
Jag kan loooova att det ar sol...

2008-03-01 @ 11:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0