tisdag

jag har lov och kan ändå inte sova längre än till runt 11. det är inte likt mig!

Anyways, idag hade jag ett sms när jag vaknade. Pappa hade inte fått tillbaka sitt busskort.
Så först röjer man runt, springer till mammas jobb och hämtar mjöl, springer hem igen och fixar PANGkakor.
Sedan är det bara att parkera sig på tåget, åka hela vägen bort till förbi hela Vallllllllllskitsvägen, bort till pappas jobb, sitta där i en halvtimme och sen åka hem tillsammans med pappa.
För ett busskorts skull!

Men jag hann vara inne och kolla hur otroligt LITET det är på LEt's dance, osv. hahaha, man hittar alltid något skoj att titta på där! :) Ska åka dit och fota lite nån dag tror jag... blir nog skoj.

Bläää, har ont i huvudet :( men ikväll är det Gossip girl så det blir ju åtminstone skoj :D
Hoppas alla har haft en bra dag :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0