3 nya filmer!

Woheeej, imorse gick jag upp halv 8 för att sätta mig i bilen ut till landet. Påväg ut stannade vi till vid en Preem mack och där inne hade dom en stor låda med DVDfilmer i. 3 för 99kr!!! Så pappa valde filmen Tusenbröder (då hans kompis har mixad ljudet till den) och jag valde På spaning med Bridget Jones (vi har den på video redan, men den har nästan oajat helt och hållet nu. Så jag tänkte att det var ju bra att köpa den nu när det var så bra pris! :)) Sedan valde jag även Fun with Dick and Jane som jag faktiskt har gått runt och funderat på att köpa... KANON!! Underbart, verkligen.
Så nu ska jag och syrran tränga ihop oss i något av våra rum och glo på Dick and Jane filmen :) MYS!

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0