Flowerpower

Japp, en blombild.


Bilden är oretusherad, har endast dragit en pytteaning i kontraster.



Blir lätt många sådana på sommaren. För nu är det verkligen sommar, vilken jäkla värme alltså!
Passa på att njuta nu säger jag bara!
Imorrn ska jag picnica och efter det tror jag tamefan att jag ska bada i poolen. Lite tidigare badpremiär i år än förra sommaren (badade första gången den 13 Juli i poolen förra året), hahaha! ;)

Nej, nu ska jag fixa eb liten grej och sedan ska jag slå mig ner (och känna mig nerslagen) och titta på en film.
Är sjukt sugen på en Harry Potter film, men det blir nog kanske Stick it (favoriten!) eller någon sådan :)

Kommentarer
Postat av: the G

Buttshelf

2008-06-09 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0