Troy

Har suttit och glott framför TV mest hela kvällen, därav den dåliga uppdateringen.
Först satt jag och syrran precis som varje Tisdag, bänkade framför Gossip Girl.. SHIIIIT, riktigt bra avsnitt måste jag säg?
Vad tycker ni andra som såg det?



Direkt efter att GG tog slut joinade mamma oss i vardagsrummet och vi drog igång Troja. En väldigt hemskt, brutal men ändå neligt mig bra film. Brad Pitt! wooooo.
I slutet satt jag och skrek för mig själv. Jag hatar Orlando Bloom nu. Jag har lovat mig själv att aldrig se en Sagan om ringen film. Han dödar Brad Pitt när han är snäll mot hans kusin. Han räddade ju livet på henne for god sake!
Och visst att Brad dödade Orlandos bror, men det var ju hämnd på att Orlandos bror dödare Brads lilla kusin.
Blä. Nu virrade jag till allt.



Imorrn eftermiddag bär det troligtvis av till landet med kusin, moster och mormor. Planerar på att fota kusinen, spela massa spel och mysglo på film. Sedan har jag även råkat andas lite om att springa och träna. Tihi, men vad? Det behövs!

Nej nu ska jag nog ta och sätta punkt för det här inlägget. Godnatt alla ni som ska sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0