Andy McKee

Idag hann jag även ta emot lite musik från syssling R och Maluuw.
Det vart lite blandat och syssling gjorde så jag själv fick välja vad som skulle skickas till mig.
Jag valde bokstav, så vart det olika band att välja på. Jag valde ett av de banden och fick säga en siffra om det fanns många låtar. Haha, kul liten grej mna kan göra över internet en tråkig dag. Musikleken :D

Av honom fick jag också två Andy McKee låtar. Det är nog inte så många som känner till honom, men gosh det är ett misstag för om man gillar musik bör man förstå att han är ett levande geni. Han är gitarr.
Hade sett ett klipp med honom på youtube förut, men inte tittat så noga.
Hittade nu en av de två låtarna jag fick idag.
Den heter Rylynn och jag älskar den!



sov sött!


Kommentarer
Postat av: The G

han är ju helt sjukt bra

2008-03-11 @ 16:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0