& det firas med en bild!

Nu har jag varit hos doktorn.

Bara ett virus och förkylningen är bara att vänta ut. Fläckarna är troligtvis eksem som jag tydligen får när jag får virus. Intresseklubben antecknar! -.-

I vilket fall som helst har ju nu även hunnit skriva massor på min akademiska uppsats om hur Skateboarding kom till. Andra utkastet ska vara färdigt imorrn och nu har jag faktiskt något att lämna in som jag kan få feedback på. Nice!
Ska försöka skriva vidare på filmanalysen nu, men behöver snacka med Robin om en grej som jag inte förstår. Och typsikt nog är ju Robin såklaaaaart inte inloggad på msn. DAMN IT! Wellwell, får sitta här och vänta tills han loggar in.
Slänger upp en bild så länge, lite som för att fira att jag äntligen kom iväg till doktorn liksom ^^


(en bild jag tog när jag, pappa och Ville var ute i skogen och gick igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0