Twilight och sol!

Vaknade 10.15 i Rickards soffa imorse. Med Malin och Tove ( tove på golvet, hihi). Vart var alla andra?
Ojoj, roligt igår, men somnade redan halv 2 sen soooova jag hela tiden tills det att jag vaknade lite efter 10. Var en helskum känsla eftersom jag brukar vakna flera gånger under natten och morgonen när man sover sådär.
Vi såg Twilight btw och jag måste säga att jag är rätt besviken. Inte alls så hypat bra som alla påstår. Visst, den var inte dålig och jag såg inte på den till 100%, men boken (den första, har inte läst fler än) var myyyycket bättre!!
I alla fall, kom hem, la mig ute i solen och bara njööööt. Mobilmusik <3

Grymt skönt med 4 lediga dagar!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tror att du gissar rätt, kan säga mer på msn eller nått sen.

2009-04-24 @ 20:32:26
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sandra

boken är bättre, men ser man filmen först så får (iaf jag) bättre intryck. Men håller med om att första boken är bättre än filmen ändå :d

2009-04-24 @ 20:47:23
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0