Simning

Om inte jag har träningsvärk i heeela kroppen imorrn så blir jag arg! :P

Idag var det checkpointdag i skolan vilket betyder att om man har något att hämta igen så gör man det, annars är man ledig.
Jag och Mallanbrallan hade VG-MVG i simning att göra. Var liiiivrädd och vrålnervös (har typ lite vattenskräck och prestationsångest inom idrott i skolan och DESSUTOM trodde jag att det skulle vara massa människor där!) men icke. Det var vi två, Felicia och Tom ifrån klassen och sen någon enstaka annan som inte var ett dugg jobbigt att simma inför :)

MVGgränsen var 5 mintuer. Man skulle simma fyra längder fritt, sen två längder med en livboj och sen två längder ryggsim med en person som man bogserade i bojen. Jag klarade det på 5.40 och var heeelt slut när jag var klar, så jag är nöjd :)
Efter att vi var klara skulle jag och Malin dra, men Tom ville bogsera Malin (han var där för att slå skolrekordet, och det gjorde han också!). När Malin blivit bogserad, kom det en massa lärare.
Det var nämligen dags för en av grenarna i skolkampen mellan elverna och lärarna. Problemet var att det var på tok för få elever där. Jag och Malin blev tjatade på av både elever och lärare. Vi både har jättesvårt för att säga nej, så helt plötsligt skulle vi vara med och tävla, fast vi inte ville eller kan simma speciellt rååååbra!

Eleverna förlorade, men likförbannat hade vi stället upp, så glada var vi i alla fall ;) Ingen kan komma och kalla oss för bangare längre! Right Malin? ;)

Ska kasta mig in i duschen nu, vill verkligen inte lukta klor xD haha, sen bär det av hem till kusinerna. Mormor fyller år idag :)
Ska ta med mig stativet, kameran och fjärrutlösaren och förhoppningsvis fota lite bilar ifrån en bro :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi är aldrig mera bangare :P

2009-02-10 @ 18:03:20
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sandra

haha duktiga ni var ! :D

2009-02-10 @ 18:37:05
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: jading

jätte stol över flickor :D nice var jättejätte duktiga <3

2009-02-10 @ 18:44:20
Postat av: cristin

Vilken fin blogg :)

vilket är ditt bästa modetips?



du har inte glömt att prenumerera på min blogg va?

lägg till mig så lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-11 @ 12:44:34
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0