Bra helg!

Halllåååå! :)
Ojsan vilken dålig uppdatering det har varit den här helgen, men jag har inte haft tid tyvärr. Fullt upp!

I Fredags hade jag en helskum dag i skolan. Åkte dit på morgonen och gjorde ett glosförhör, sen åkte jag hem igen (var i skolan i 20 minuter!!) och sen tillbaka till skolan lite senare och ha en hård badmintonlektion (jag har FORTFARANDE träningsverk i rumoan och i baksidan av låren!).

Senare på kvällen drogs det med klasskompisar (+ Cash, skitkul att hon föjlde med! Sen kom även Alvaro med två kompisar, också det väldigt kul!) hem till Emilia på fest.
Vaknade på mattan som jag och Tove gått och lagt oss på. Satte mig upp och tittade ut. OHMYGOD vilken utsickt över vattnet!! Härligt.

Sen tog vi bussen hem, sen sooova jag hela dagen. Vid 21.00 befann jag mig på bio tillsammans med Malin och Tove. Vi skulle ha sett Twilight, men vi orkade inte åka ända in till stan, så vi tog oss till en bio lite närmare oss och såg Benjamin Buttons fantastiska liv. Lång, kanske lite seg men väääääldigt fin! Inget jag ångrar :)
Idag sov jag fram till två. Ska be mamma köpa en Ben&Jerry glass åt mig så jag kan smaska på den medan jag pluggar.

Hoppas på att få lite bilder från festen så jag kan slänga upp någon eller några här :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: tack! :) Ja det är riktigt kul med macro ;)

2009-01-18 @ 18:18:36
URL: http://meandthecamera.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: HAHA knasunge! Tack säger bloggen ;)

2009-01-18 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0