historia kan vara bland det värsta jag vet

jag-hatar-historia!

Har aldrig tyckt om det ämnet och kommer nog aldrig intressera mig för det över huvud taget heller.
Dessvärre sitter jag fortfarande här med den där jävla fördjupningsuppgiften. Lackade ur redan när jag läste VAD jag skulle göra. ARRRRRG!

Jag vill inteeeee....

Aldrig i hela mitt liv har jag varit så här hejdundrans skoltrött. ALDRIG!
Jag orkar inte plugga över huvud taget, skjuter bara upp på det. Har ingen ork att mosa in saker jag inte bryr mig om i skallen. Ändå är det saker kvar att göra innan man får sommarlov. Ska bli så fruktansvärt SKÖNT!

Jag kan ju dessvärre meddela er som inte gått tvåan i gymnasiet än - ni har ert värsta skolår kvar.
Folk hade rätt, tvåan är det värsta året pluggmässigt EVER!
Skönt som fan att det snart är över!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; åh, de borde du göra, kul o se ju!:D



usch, ettan o tvåan var riktigt jobbig på gymnasiet!:O

2009-05-06 @ 21:08:48
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; nää, jag menar de!:O skulle verkligen vilja ha både kavajen o byxorna!



jaa, de förstår man, de är hur jobbigt som helst. läser du andra året nu eller?

2009-05-06 @ 23:05:50
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0